Johnny Cash och jag.



Well you ask me if I'll forget my baby.
I guess I will, someday.
I don't like it but I guess things happen that way.
You ask me if I'll get along.
I guess I will, someway.
I don't like it but I guess things happen that way.



Ja, ikväll är det jag och Johnny ( may he rest in peace) och stora salta tårar. Allt började med allra sista avsnittet av Scrubs..sen har det bara runnit och runnit. Skönt är det i och för sig att gråta. Men jag gråter ju ständigt nu, pausar bara när jag är på jobbet och när jag inte är här. Här där allting började och allt gick snett.

Umgicks med min fina L-snutta i söndags, så skönt att snacka lite skit och va härligt tjejig och fjantig med lite allvar uppblandat. Hon säger att jag är värd så mycket bättre än Nöten, och ja..det håller jag väl med om.

Men. När han är fin, eller var, då var han verkligen super. Var. Märkligt ord att använda. Men enda kontakten sen han åkte är att han gillade min status i fredags natt och nu antar jag att det var ett felklick eller nåt. För till mig säger han ingenting och jag säger ingenting till honom heller. Det är en tystnad mellan oss som gör så fantastiskt ont och jag vill så gärna bryta den, men jag vet inte hur.

Jag vet aldrig hur jag ska göra med känslor. Kanske är det här bästa sättet att gå vidare, även om det känns som att det är värsta tänkbara sätt egentligen, för jag vet inte om det är han eller jag som inte vill ha kontakt.

Jaa...annars saknar jag min kombo som försvann uppåt i landet tillfälligt och jag inser att när det blir mer beständigt kommer det bli några riktigt ensamma månader i den här stora lägenheten innan jag kan flytta. Mamma och pappa har erbjudit sig att ordna så jag kan flytta tidigare, men det är inte den hjälpen jag behöver riktigt. Min sömn är crappy som den är, flyttar jag tidigare så kommer jag få gå upp mycket tidigare för att ta mig till jobbet. Det är inte okej just nu. Jag får lösa bil på något sätt innan det kan ske.



At my door the leaves are falling
A cold wild wind has come
Sweethearts walk by together
And I still miss someone



I know it'll get better someday another way, I just can't wait.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0