Svår saknad och missförstånd.

Jaa, julen har varit. Jag jobbade mest så jag märkte knappt av den. Hann byta några klappar och äta lite mat. Godiset åts på jobbet. Julaftons kväll kände jag att jag var tvungen att önska Nöten en god jul. Jag gjorde det och upptäckte efter att jag skrivit att han visst tagit bort mig från sin msn, aj aj aj. Jag var inte alls beredd på det, han svarade iallafall på min julhälsning. Jag kände mig jättedum så jag avslutade samtalet rätt fort.

Grät en liten skvätt, men insåg att jag måste respektera hans beslut att ta bort mig likaväl som han måste respektera alla mina beslut.

Ja. Sen kom juldagen och vi struntade i fest. Istället umgicks jag med T-boo, Venusberget och hennes pv kom en kort sväng och kära Skåne var med också. Vi tryckte i oss lite Maxmat och glodde på tv. Jag hann prata av mig en hel del med T-boo. Säger det nog alldeles för sällan till henne, men hon är klok och det är alltid skönt att prata med henne och vi har så kul ihop också. The perfect friend.

Annandagen vaknade jag med en ond hals och allmänt inte bra mående. Tur man är ledig så man kan kurera, dock gör den ondare idag, men det ska la gå över till imorgon hoppas jag.

Iallafall, plötsligt började Nöten att skriva, märkligt tyckte jag eftersom jag fortfarande var borttagen på hans lista. Hursom, vi pratade en stund om lite diverse osvåra grejer. Sen frågade han mig varför jag hade lagt till han igen efter att ha tagit bort honom. ??? Jag fattade ingenting, jag hade ju inte tagit bort honom. Men han sa att han fått ett sånt där personen vill lägga till dig eller nåt sånt...jag frågade om det inte var för att han tagit bort mig kanske. Det hade han inte säger han. Jaa...hursom. Kändes helt okej att prata, och rätt skönt att veta att det inte var så, om det nu är sant, jag vet inte.

Vi är fortfarande väldigt konstiga personer iallafall, ingen av oss är särskilt duktiga på att inte ha kontakt. Det går väl åtminstone an om vi håller oss till att enbart heja någon gång ibland och i dagsljus utan alkohol i blodet. Det är som sagt inte så att jag vill att vi aldrig någonsin igen pratar, jag vill bara att vi ska va utan mina och eventuellt hans känslor först...eftersom de aldrig leder till något mer.

Jaa...så är det som sagt. Nu ska jag fortsätta med min varmdryck och tv-tittande.

God fortsättning mot det nya året om vi inte hörs förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0