Nej.

Nej det är inte dags att släppa på garden. Nu om någonsin är det dags att hålla den uppe och slåss för ett avslut.
Det här funkar ju inte iallafall. I måndags pratade vi om nåt helt oväsentligt och sen slutar han mitt i ett samtal och säger inte ett ord till. Och sen har det varit helt knäpptyst. Och ja, det kanske funkade när han fortfarande bodde här nere. Men nu orkar jag inte, jag orkar inte gå här och fundera på varför. Om han har något nytt på gång eller vad det är som gör det.

Förra fredagen ville han ha dit mig, men nu när jag skulle kunnat- bara han bett mig i nyktert tillstånd- ja då undviker han att prata med mig överhuvudtaget.

Och jag vet fortfarande inte hur man avslutar något som inte är något, det har liksom varit två år av mitt liv och jag kommer nog alltid va lite kär i den gamle Nöten. Han som varit synlig (hörbar) den senaste tiden. Men kanske är det lättare att luras på avstånd. Kanske är jag bara korkad.


O jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om någn borde förstå att man inte gör såhär emot mig


Melissa Horn har så många kloka ord.

Idag ska kombon och jag få lägenheten besiktad och sen tänker jag se till så vi kan dra en riktig stormfylla hela helgen om så krävs. Fest ska det va och fest ska det bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0