To the rescue!

Idag är det lördag, då är det fest! Fast idag styr vi kosan från vårt lilla avgrundshål till T-Boos avgrund istället. Kombon och jag behöver ett världsombyte och en trevlig kväll i en annan stad. Här kan man gå under för mindre.

För mycket minnen, för mycket känslor.

Om Nöten vet jag intet...Antar han ska va på hemgång idag, men jag skulle tro att han och hans polare J på ett eller annat sätt misslyckas. Jag har höga tankar om dem....Well..Hoppas han haft kul. Kanske hoppas jag dock på att det inte varit för kul, men hans liv inte mitt.

Veckan har varit så lång på jobbet, känns underbart skönt att få avsluta den någonannanstans!

To the rescue!!!! *dudududuu*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0