And she's smiling again..

Jaa..nu vet jag. Nöten returns i helgen. Blandade känslor, men mest tycker jag det ska bli kul. Intressant och kul. Fast lite rädd är jag också. Det är ju inte till mig han återvänder, utan hit till stan. För fylla och overall och lekar.

Och jag borde inte le.

Men det gör jag. Och när jag ler, då skrämmer jag mig själv för tänk om det inte blir så bra. Tänk om han inte är som när vi pratar? Tänk om han faller tillbaka i gamla mönster?

Men hey! DÅ vet jag ju. DÅ vet jag ju verkligen vad som gäller sen. DÅ har jag ju verkligen något att ta på. DÅ kan jag ju faktiskt lättare låta bli.

Jag ska inte fundera över det. Whatever happen, happens.

Jag saknar min kombo för övrigt nåt så grymt mycket. Hon har varit borta i eviga tider. Helt sjukt vad mycket en människa kan göra påverkan på en. Hoppas bara hon kommer hem imorrn, helgen blir inte vad den ska vara annars.

Min älskade bästis kommer också, nu som en tvättäkta student. Fyra tentor har hon hunnit göra denna veckan, snacka om att slänga in nya studenter i studentlivet, usch. Lite grymt tycker jag. Stolt över henne är jag iallafall, oavsett hur det gått, men jag tror det gått bra. Hon är smart den dära, och ljussätta kommer hon bli proffs på!

För övrigt idag så har jag slagit slag i saken (nää..säger man så?) och köpt mig en Freebra, vill kunna ha mina partytoppar utan att töserna ska hänga och svinga runt som andra apor i djungeln. Den verkar bra, lite svår att sätta på bara.

Well, med det...tack för ikväll..



Smile it confuses people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0