Att somna..

Inatt ringde Nöten igen, precis som han gjort tidigare i veckan. Inatt var det mer på pickalurven dock. Vi pratade tills han kommit i säng, då fick jag lyssna till snarkningarna som jag saknat. Jag skulle bara lyssna liten stund, men det slutade med att jag själv somnade. Vaknade efter en timme och något, då sa det pip i telefonen. Det var hans telefon som dog.

Att somna till någon annans andetag, en någon som man saknat så..Det var fint. Det är dock självbedrägeri på hög nivå, snart har jag inga ursäkter kvar att använda.

Men är det så farligt då?

Antar att det beror på hur man ser det, det mest uppenbara är väl att det inte är farligt på det sättet att jag sätter livet på spel. Däremot sätter jag vidaregången på spel, det här med att gå vidare, falla för någon annan...

Jag kan förstå missbrukare, för ack den där kicken..den vill man inte riktigt släppa taget om.


och jag vet att allt är falskt och bedrägeri
men det struntar jag i, för vi dansar och du har så mjuka läppar


Man kanske skulle släppa allt och flytta till fjärran land?

Huskillen hörde av sig ikväll förresten, var väl i våras någon gång vi hördes sist tror jag, också en märklig filur. 
Precis som P och Idioten och Nöten...Men Nöten är ändå Nöten, konstig precis som jag. 

Jag tänker för mycket nu märker jag, dags att lägga sig och sova. Det är konstigt med mig, jag brukar inte ha så svårt att sova själv och så, men nu när Kombon är hemma i sitt HemHem då känner jag mig lite orolig och ensam. Det går väl över. 

God natt och sov så gott!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0