Leaving for a few..

Jaa, jag åker hemhem. Behöver låna bil nu igen. Usch, jobbigt att jobba helg. Känner verkligen inte för det.
Kom inte upp idag till tvättiden, får boka om den till lediga dagen på tisdag eller efter jobbet på måndag. Blir väl hemhemma till lördag åtminstone, har ju inget att göra härhemma ändå. Eller jo, massor egentligen.

Kan va bra för mig att va ifrån datorn litegrann, är så lätt att man sätter sig och funderar på att skriva nåt, men så stoppar man sig själv i sista sekund. För man vet att det inte är nån idé. Det blir bara fel. Eller så skulle det bli rätt, men vill man riskera att det inte blir det och göra bort sig, ställa frågor man ändå inte får svar på? Nä.

På återseende helt enkelt, när jag kommer tillbaka är jag äldre än nu. Tveksamt om jag är visare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0