Helg.

Jo, jag blev tillräckligt bra för att jobba. Än sitter förkylningen i, men det är ju inget ovanligt att det tar tid att bli av med. I helgen har vi fått gå kort på båda passen, jag hoppas verkligen vi får ersättare snart. Det funkar när det är lugnt, men så ofta har vi inte lugnt hela tiiden.

Igår tog jag och Kombon en lugn hemmakväll. Kombon fick det tråkiga beskedet att hennes vovve hade fått springa vidare till de sälla jaktmarkerna däruppe i hundhimlen. Hon hamnar iallafall i gott sällskap, men usch vad sorgligt. Tänker på mina små, längesen de dog (över 5år sen) men det river fortfarande inuti när man tänker på det. Tess var en väldigt söt vovve och utomordentligt trevlig, tyvärr hann jag bara träffa henne en gång.

Vila i frid lilla vovven <3

Hemmakvällen innebar film och en mängd godis..så det slutade som sig bör med magont och koma. Dock har jag inte sovit som en stock utan vaknat på märkliga tider av olika läten. Lät ett tag som de spelade eller nåt ovanför, men det slutade rätt tvärt.

Jaja, ikväll är det jobb igen och sen jobbar man morgondagen innan man har en välförtjänt ledig dag igen. Hade jag varit rik hade jag gått ner i tid lite, 90% hade räckt. Man jobbar alldeles för mycket.

Förresten, Nöten har jag inte hört av alls sen i torsdags...och det känns helt naturligt fast ändå märkligt? Jag tror jag är redo..

Längtar för övrigt massor till helgen som kommer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0