It was great.

Helgen blev superbra. Va hur kul som helst att återse flickorna. Dock blev fredagen inte riktigt vad den skulle, istället för Håkan blev det köande in till Liseberg i ca en timme..tills vi fick ge upp. Vi kom helt enkelt inte in. Missberäkning från vår sida, vi skulle ju såklart åkt direkt dit när vi kom fram till Göteborg. Jaja, får hålla span på när han kommer igång igen. Jag behöver lite Håkanstämning i mitt liv.

Vi fick istället sätta igång me party medan vi väntade på töserna som fortfarande jobbade. Kvällen vart jättehärlig och jag måste verkligen lära mig att ta en flört. Fina leenden sitter aldrig fel i min bok.

Lördagen åkte vi Paddan och vinkade av kombon på tågstation. Sen blev det matlagning innan vi drog iväg till Lisebergshallen and naked men.. :) Fick vänta en stund på Venus som kom fram med ett försenat tåg och därför hade andan i halsen, men in kom vi till slut. Och, ja...show vart det. Ibland mer eller mindre jämnt...men hetheten tog ut nackdelarna om man säger så. Därefter gick vi ut, men kom aldrig riktigt igång igen.

Det var iaf summasummarum en jättefin helg. Inte mycket som slår att få återse sina vänner, enda felet var att vi inte lyckades ses allihopa samtidigt + att alla inte kunde komma överhuvudtaget. Nästa gång får vi hoppas går ännu bättre! :)

Igår kväll föll saknad över mig, tankar, minnen. Jag vet inte vad det var med just igår kväll, men nånting var det.
Ibland tror man att man är över och att det känns bra, fast inners inne så vet man att man fortfarande håller på att bearbeta. Det tar tid sånt här. Och det blir svårare när man inte kan ställa sina frågor rakt ut.

Han skrev igår, men jag förstår inte riktigt varför..för det blev inte riktigt nåt av det..Bara konstigt.

Idag vankas det jobb igen, jag känner inte för det. Mina fötter gör ont och jag är trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0