Ledig och nyfriserad.

Såhär korthårig har jag inte varit på länge. But I think I like it. Det är trevligt med förändring såhär inför hösten (som om det inte är nog med förändringar häromkring).

Efter frisörbesöket som drog ut på tiden, träffade jag Tease och lillen (han som stjäl mitt hjärta varje gång). Så underbart söt är han. Trevligt att få träffa gumman en stund med, det blir ju inte så ofta numera. Är ju så när man bor på helt olika ställen. Pratade av oss om livet i stort och tog en härlig fika på Waynes.

Hemkommen och suttit vid datorn en stund. Är trött. Längtar bort och efter saker som aldrig kommer tillbaka, efter nya saker som inte händer för tillfället. Känner mig rastlös och lat på samma gång. Stiltje.

Annars är det en underbar dag därute, solen skiner och det är ganska så varmt. Sommaren försöker hålla sig kvar, varför kunde den inte ansträngt sig mer när den skulle vara här? Hah, samma fråga som jag ställer angående Nöten. Kommer aldrig få veta I guess.

Var på bio igår me Kombon, såg på Sommaren med Göran. Den var ganska rolig och söt. Inte den bästa kanske, men absolut inte dålig heller.

"Han heter Göran, han är förståndshandikappad"

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0