Let's make it a good one..

Ja, jag ringde chefen. Jag kommer gå till min avdelning imorgon. Det är som chefen också påpekade, man måste ibland för att komma över sina fobier utsätta sig för dem. Den här patienten är alltså min fladdermus. Usch, fladdermöss är det värsta jag vet.

Varma ord och varma kramar kan göra så himla mycket. Även om de finns i ett mail på facebook och är från en arbetskamrat. Det hjälper verkligen.

Känner mig lite orolig ändå, hur kommer det kännas när man väl sätter sin fot där? Jag har aldrig varit med om det här innan. Alla erfarenheter är bra, också de dåliga..Right?

Annars har idag vart en bra dag. Kombon har också haft ledig dag idag. Jag behövde en ny höstjacka så det gick vi ner för att köpa. Kombon skulle bara ha en kopp kaffe. Slutade med att jag har en höstjacka, två nya klänningar och tights och kombon en jättesnygg topp och även en kopp kaffe på pressbyrån efter en sådär god middag på American Pizza.

Vi har också hunnit med en kvällspromenad i bra takt. Vårt nya liv börjar ju om hela tiden eftersom vi åker på förkylningar och tråkigheter ständigt och jämt. Men snart ska vi vara tillbaka på gymmet och vår Hunk till PT. Han kommer stirra på oss med förakt och göra att vi blir motiverade till att förändra nåt..

Japp..jobb imorgon alltså..Sure hope it's a good day..


Mm..och alldeles nyss var jag "tvungen" att dra i skorpan på foten...och självklart blev det ett blodbad på foten...men så länge jag är stilla så hamnar det ju ingen annanstans, hoppas kombon duschat klart snart så jag kan få lite assistans med papper.

Sådärja..Det var lite blodigt, men så går det. Nej, nu får det bli lite te innan tandborstning och sängen.

Jag ska försöka tänka positivt. Jag börjar nu.

Det man inte dör av, härdar en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0