Planerare blev plötsligt spontan.

Jaa, helgen alltså. Det började ju med kickoffen i fredags, och varken jag eller kombon drog den värsta fyllan. Men jo, drunk as hell var vi..skillnaden är väl att vi faktiskt kan uppföra oss någorlunda i jämförelse med gubbar och en och en annan ung dam..

Det blev lite messande med Nöten, och när vi kom hem så pratade vi i telefon och sedan msn. Vips och hejsan hoppsan satt jag och bokade biljett till Därborta och tja..det verkade ju helt sansat då när vi sa godnatt. På morgonen vaknade jag med lite, ja typ ångest, men jag gjorde det ändå. Reste. Åkte tåg i evigheters evighet, och det var värt det. Det var bakfylla deluxe, vi spenderade tiden på hotellet med film på tvn och mys. En skön lördag. Sen åkte jag hem igår, har ju superjobbigt att säga hejdå, men klarade att hålla ihop mig iaf.

Imponerade på mig själv och på Nöten. Han trodde att jag var för feg för att genomföra de, så han var glatt överraskad. Jag trodde det med. Därser man vad dängfyllor kan göra ibland.

Nu är det måndag igen och en arbetsvecka med bara en ledig dag, tungt.

Och, nej..det blir nog aldrig ett besök Därborta igen, så spontan dröjer det säkert år innan jag är igen. Ett fint minne dock.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0