Sjukdom på g?

Helgen är nedsvald med hull och hår. Den blev nästintill uppäten i måndags när man var återkommen till jobbet. En viss patient retar fortfarande upp hela min person. Well..så är det.

Nu har jag min lediga dag och då är man naturligtvis sjuk. Vet inte om det bara är förkylning eller den fruktade nya influensan (svininfluensa felaktigt kallad). Dock tror jag mer på förkylning. Ont i halsen har jag utav bara bängen, funderar på om jag ska ringa och flagga på jobbet. Kan ju va så att man inte tillfrisknar, då står de där imorgon och får hitta en ersättare. Vilket inte är det lättaste när det gäller ansvarig sjuksköterska.

Annars i veckan så har det varit tisdagsfika med Got-Stock och herr A. De hade kanske inte jättekul eftersom jag var ganska trött och då blev ganska fjantig, vilket ledde till att jag drog med Kombon i mitt fjanteri.. :) Men jag tyckte det var trevligt.

Det har dessutom börjat skriva en kille till mig på Facebook, men han har 4 bokstäver i namnet och jag tycker det verkar konstigt..så jag håller mig ganska sval. Jag litar inte på folk som på bara en bild får för sig att man är helt underbar och fantastisk och vill träffas. Nja..de verkar konstigt!

Nu ska jag lägga mig på sängen igen, ringa jobbet och förvarna lite..hoppas dock jag blir frisk. Har inte råd att bli av med helgob och en jävla karensdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0