Styvt läge.

Det var styvt läge igår efter hårklippningen och färgningen. Var tillbaka i staden jag en gång i tiden bodde för ett besök hos min frisör, oh damn va nöjd jag är när jag går därifrån. Hursom det va inte det som var grejen. Saken var den att under tiden jag var hos frisören fick jag både missade samtal och sms, men inkorgen va lite full så den fick tömmas innan jag kunde se från vem.

Så där gick jag på stan och stirrade lite och smset kom från Nöten, helt oväntat och ganska normalt sms faktiskt. MEN. Mina bröstvårtor styvnade och detta har hänt mig förut när sms från samma person kommit när jag gått på stan. Och nej det är väl inte så konstigt om det är ett snuskigt sms, men det har de ju inte vart de gångerna som det hänt. Märkligt liksom att en person har den effekten (skrev kontrollen först men så kan de ju inte va) på mina bröstvårtor helt utan att göra nåt särskilt. Kanske bara är ett sammanträffande.

Jaja, bara en liten story om bröstvårtor och sms så här på en fredag innan jobbdags.

Idag blev det inte nåt sprunget för idag var jag för trött. Vaknat sammanlagt 4 gånger inatt av de där muskrafsandet ( fel mus blev krafsad) och idag ska jag ringa vaktmästarn om de...gjorde ju inte det i onsdags fast jag skulle.

Igår skrev min så kallade storasyster till mig på fb-chatten, hon berättade att hennes unge och hon gärna vill träffa oss..jag sa att vi får se och det är ingen omöjlighet.

Frågan nu är: Vill jag?

Nää, nu ska jag äta. Blir hemmagjord pizza idag med banan och bacon!


I have the same effect on you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0