Valet och kvalet

Jag vet inte vad jag ska göra.

Jag vill säga upp mig från jobbet och hoppas på lyckan, men tänk om man inte får något nytt? Vad gör man då?
Risken kanske inte är jättestor att man inte får något nytt, men samtidigt finns risken alltid med där i bakgrunden.
Jag ser framför mig hur livet kan få en förändring om jag lyckas ta hem ett nytt jobb, flyttar och börjar med nåt nytt. Kanske kan man börja med en ny aktivitet för att lära känna nya människor.

Jag känner inte så många längre. Mina vänner är på andra håll och det är sällan det finns tid över för vår vänskap numera. Bara att gå från varannan helgjobb till kanske var tredje helg skulle göra otroligt mycket, helst utan helg faktiskt.

Jobbet jag har nu är iallafall inget jag tänker bli kvar i. Jag säger upp mig senast i september, tre månaders uppsägningstid. DÅ är jag iallafall fri från det innan året är slut.

Annars går mycket tankar till situationen med Nöten.
Jag tror att jag slänger det åt sidan nu, jag tror att det skiter sig ändå snart liksom. Särskilt som han bara ena stunden är på och vill och sen nästa beter sig som om jag inte ens fanns.

Kalla handen får det bli nu- eller ett rejält uppsving i beteende. Jag tror inte på det.


..and you say things...you don't even know what they mean..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0