Kallt hos mig..

Snö, snö, snö- överallt jag tittar är det snö och kallt. Vackert...men ack så kallt. Kyla gör att man saknar värmen från någon, vem som helst, eller någon särskild...mest vem som helst...

Var hos Syrran i helgen, Stockholm hade också blivit kallt. Men vad gjorde det? Ingenting kan jag säga. Det var så kul; först när jag kom dit förstod jag inte hur jag själv skulle kunna bo där, klara av allt folk, alla tunnelbanestationer ock så vidare...när jag lämnade fattade jag.

Men först vill jag nog bli rik.

Hursomhelst, den helgen vill jag göra om. Trots att jag var tandlös var det värt de.

Dock!

På fredagskvällen när vi skulle ut och äta...hur litet kan Sverige va, Stockholm va? En gammal plågoande från Byn är med. För hon är kompis till en kompis till en av våra kompisar. Hur stor är chansen liksom? Lite stelt var det. Jag ville mest berätta för en annan person, men....

Sen träffade Syrran på ett gammalt...tja...vi kan kalla honom våp för det verkar han vara...Också lite sådär...men hallå!

Jaja, en riktigt bra helg i slutänden iaf.

Och Nöten....tja....en gillad status igen...han verkar gilla vad jag gör...Kul för han. Stupid nuthead.

Nää...idag är jag ledig...kanske skulle göra nåt vettigt..


Jag är en liten kanin, liten men ovanligt fin..


Kommentarer
Postat av: josefin

åh men FAN vilken fin kommentar! tack! jag vill vara mer levande med mig själv än vad jag var med honom. jag tänker faktiskt lite att hans roll i mitt liv var att dra mig ur det där svarta mörka jag faktiskt var i när jag träffade honom och nu..nä, jag saknar honom inte alls - han har spelat ur sin roll, jag vill inte ha med honom att göra mer.

tack och kram!

2010-12-03 @ 22:45:21
URL: http://shadowsofechoes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0