Ibland blir man bara så ledsen.

Packar ner mitt liv här i Ingenstans, det är ensamt och kallt. Mitt huvud gör ont och mina ögon fäller vatten av nåt slag. 

Det är min sista kväll här.

Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, men...


Anyday now, I'll be all alone


Besviken är väl ordet jag söker. Laddat ord, men det gör faktiskt ont.

Men, det är tur man har sällskap av Joel Alme iallafall. Han har en väldigt fin röst. Tror jag börjar bli lite kär i honom, han har dessutom väldigt bra musiksmak (kvällens musikredaktör i P3)


Ja, adjö. Nästa gång jag skriver, skriver jag från Byn. Byn där jag började livet som mig, Byn där jag ska hitta en väg vidare till något stort.

Tills dess: Lev väl och älska mycket!



Kommentarer
Postat av: Jen



Ajks. Det gör ont. Massa ont. Kärlek är smärta.

En stor kram till dig

2010-02-20 @ 09:59:15
URL: http://fjallraeven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0