Life as it is.

Först och främst: skönt att missförståndet i helgen är uppklarat. Jag blir så konstig när jag är ledsen. Och det är helt ovärt att sörja när något fint måste lösas upp. För komboskapet med hon som blev min syster, de tillhör det finaste jag kommer ha att minnas här i livet.

Syrran och Frugan (T-Boo),  de är mitt livs kärlekar det.

Ja, livet här i Byn. Det artar sig sakta men säkert. Pappa och jag har byggt möbler och haft oss, mamma har vart här och hjälpt till med det hon är bäst på- typ städning och plock. Vilken tur att man har så fina föräldrar va? Inte alla som skulle få den stöttningen jag får, samtidigt som de tar hand om mina brorsbarn och till viss del också min storebror. Love them.

Igår när sängen var färdigbyggd frågade Nöten hur den var. Den är underbar min säng, men den skulle va mer komplett om jag fick inviga den ordentligt.

Svettiga kroppar i vild brottning. Det vore att inviga. Vem vet, kanske får med någon till byn nån ödslig natt...eller så slutar jag och den kära Nöten att prata om att vi borde ses och kanske faktiskt gjorde det.

För ärligt. När om någon tid vore bättre än nu att värma varandras frusna kroppar?

Men..
Jag får fortsätta se det som en fin dröm.

Apropå drömmar, det är dags att sluta ögonlocken för en ny spännande morgondag.


I'll be dreaming my dreams

Kommentarer
Postat av: Jenni



Varm hud mot min kind. Han är fantastisk fast jag inte vågar säga det mer än när han sover. Viskar i hans öra du fina fina människa som får mitt hjärta att slå när han är djupt inne i sina vackra drömmar. Jo ont gör det..och det är svårt att se det fina med sig själv när man är fullt upptagen med att försöka visa det fina för honom. Jag önskar så han kunde se mig. Han den där vackra fina.

2010-02-25 @ 09:37:01
URL: http://fjallraeven.blogspot.com
Postat av: Jen

Sv: Svårt svårt :)

2010-02-25 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0