Jag tror jag vill va snäll idag.

Fredagkväll på jobbhelg. Jobbar inte förrän imorrn kväll igen. Kombon är och jobbar, hon frågade tidigare idag om jag inte skulle ha vägen förbi jobbet. Nej, det var inte tanken.

Jag tror jag ändrade mig nu. Klart jag ska hämta henne. Jag kan inte rädda världen men jag kan rädda Kombon för en kall vandring ner mot ett tåg som kanske tar alldeles för lång tid att komma.

Trots allt åkte hon på en gräsklippare för att rädda mig från ett monster. Det var visserligen en dröm och monstret var Nöten. Men iallafall. Kan jag rädda henne tillbaks så gör jag det.

Japp, idag tror jag att jag vill vara snäll.


I would even buy him milk if he was here...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0