I would use my wish for you..

Perspektiv.

En vän till mig förlorade sin bästa vän i helgen. Hon får aldrig träffa henne igen.

Återigen ska döden vara något som påminner en om att ta vara på livet och framför allt ta vara på de som är ens vänner.

Alla problem verkar så små nu.

Önskar det fanns något man kunde säga eller göra, men vad säger man till någon som förlorat sin bästa vän?

Förlorade jag mina bästa vänner dog jag nog själv också.

Även om jag inte har något vettigt att säga så kommer jag påminna min vän om att jag finns här iallafall om hon behöver det. Man ska inte behöva lida igenom en sån förlust själv.

Usch.


Saying goodbye sure takes time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0