Kan inte tänka klart..

Behöver komma ifrån mig själv och mina tankar ett tag tror jag. De känns betydelselösa och onödiga. Vad hjälper det att man tänker om man inte gör? Och vad skulle det tjäna till att göra om det ändå inte spelar någon roll?



Jag gav aldrig upp dig när du försvann



Har gått, sprungit och gått igen. Allt för att skingra tankarna, allt för att komma på rätt köl igen. Men jag vet inte.
Det är väl en sån där period igen. Allt går i perioder.

Fast den här längtan jag bär på, den är nog inte en fas..


Det kunde vara värre. Jag kunde sitta i min väns skor, hon som inte har sin bästa vän i livet längre. Fy fan. Jag har det riktigt bra i jämförelse.

På fredag kommer några av mina vänner hit och jag har gått och bedrövats över det för känslan har inte infunnit sig. Nu känns det faktiskt som att det är en bra grej, för jag behöver något som gör mig glad.

Mina vänner brukar va en ganska bra grej faktiskt. Så dags att ge sig en spark i ändan och hålla huvudet högt, det kommer bli fint att umgås igen. Om så bara för en kväll och natt.


Långa dagar blev till nätter sen till år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0