Sweet sunshine!

Åh, jag blir helt superförälskad i solen idag. Den va underbar igår med, men då var jag lite halvtvungen att städa. Dock fick jag ju med mig moderskeppet hem efter ett litet snabbesök i Huset och hon ville visst hjälpa till. Säger inte nej till städhjälp!

Idag har jag njutit ute på uteplatsen och tänkt på vad mycket skoj det kommer bli i sommar om solen fortsätter med sin närvaro; kan bli skoj ändå men solen är lite som pricken över i:t. 

Just nu våndas jag över att jag ska till jobbet och tillbringa all min tid där i helgen, det är liksom allt man orkar i helgen när man jobbar. Det är semester snart iallafall. På måndag är det bara två veckor dit! Yey!

T-Boo var här igår och shit vilka minnen vi grävde upp och vilka minnen vi kommer få gräva ner i sommar. Gosh.
Då blir det med Syrran också förstås, iallafall P&L. Mycket kort ska det tas och mycket gott dricka och härliga skratt ska det bli. Vi blir faktiskt fem töser som åker ihop, hur kul som helst! Från oss tre till fem, det är ju fantastiskt!

Nää, nu ska jag äta korv med bröd- ja, vilken gourmétmiddag, men det är faktiskt solsken idag och mitt kök är inomhus.

You do the math.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0