It's my party..

Jaa, då var lördagen här. Syrran är bara två dagar sen, men jag hoppas hon kommer idag. Annars kommer stämningen dö lite. Av mina vänner är det två som kommer + två eller tre till som jag umgicks med förr. Sen är det extrabrorsan och the böys of Byn som kommer typ.

Jag har aldrig fest, för det är aldrig någon som kommer. Så känns det ungefär. Menmen, ska nog lyckas bli full ikväll med och roligt blir det på ett eller annat sätt. Det är ju fint här nu iallafall med gardiner uppe och städat.

Apropå ikväll. Kommer få ha pli på smsfingrarna. En vecka har återigen gått sedan jag senast hörde nåt från Nöten, vilket ger mig mer aningar om att det jag tänkte förra veckan är rätt. Och nu...nu orkar jag inte försöka mer. Vill han höras då är det bannemej hans tur att höra av sig. Han svarade ju varken på msn eller sms förra helgen så nu har jag krälat färdigt. Som det känns nu är det okej, jag är bara lite trött på att han aldrig kan säga till när han tänker bort mig ur sitt liv. Dock vet jag inte hur det känns ikväll efter alkohol i blodet.

But I think I'll be okay.

Om nu bara den där kunde svara på smset någon gång så jag vet när jag ska pickuppa henne!!

Morgonstund har guld i mund


Jojo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0