Nyfiken i en strut

Nyfikenheten tog över. Jag skrev. Men har man en status på msn där det står att man är exalterad, då måste man ju fråga vad det handlar om.

Jag är så vek.

Well, han vill ju fortfarande ha mig upp dit så...Nöten kan mig för bra.

Snart dags att hämta Syrran! Wiiiee! Fick ju svar till slut också.

Jag är nog en ganska otålig person när det kommer till kritan. Men har ju en hemlighet som jag bara längtar efter att få släppa ut! Underbara hemlighet som nästan alla utom Syrran vet.

Där ja, fick jag till ett rim också.

Puss heeeej!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Spännande :)

Önskar dig en fiin söndag!

2010-03-21 @ 11:03:05
URL: http://idontdolove.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0