Vader inte gjorda av stål..

Har träningsvärk out of this world. Påbörjade Beach 2010 igår med en jobbarkompis. Det lilla som jag och Syrran lyckades bygga upp förra året innan vi slutade...det är stabilt nerrivet kan man säga. Mina vader är som någon sorts ond gelé...Men det får det väl vara värt.

Igår stannade hjärtat för ett slag.

Min mamma ringde och berättade att storebror 2 krockat. Det var i princip den infon jag fick just då. Och med de krockar jag haft i omgivningen fick jag upp skräckscenarion i huvudet. Det slutade iallafall väl. Han fick en hjärnskakning och en bula i skallen, men man får va glad att det inte var värre. Usch. Man får va försiktig om sig, iallafall om man ska få tillhöra min familj och vänner, jag klarar inte så mycket skrämselchocker!

En kul sak från igår var iallafall att få veta att jag befunnit mig i Nötens dröm häromnatten. En bra dröm dessutom. Skönt att det inte bara är jag som drömmer jämt...

Jag längtar just nu efter; värme, vår och mina vänner samlade på en plats med mycket vin, musik och härlig stämning (och litegrannamycket efter Nöten just nu men det är en bisak).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0