Om inte..

Om det inte var för att jag är så sjukt jättetrött och har smällt i mig godis och jordnötter, skulle jag berätta om sms som kom inatt, en rumpa som inte kan skaka av sig känslan och inte har något direkt omdöme och en flicka som är så full av saknad av tider som flytt att hon inte alls är så duktig på att släppa taget om det hon varje vecka upprepar att hon släpper taget om.

Jag skulle även passa på att berätta om T-Boos spännande sms, men jag förstod inte så mycket av dem mer än att nivån på Ön måste va högre än hög.

Men jag är verkligen sjukt jättetrött för inatt blev jag väckt av efterfest och som Nöten påpekade så blev jag inte ens belönt med lite grannsex som plåster på såren. OBS! Jag vill inte ha sex med min granne, han är fortfarande 13 år i min värld, fast han egentligen är 20 eller nåt nu. Men jag är inte redo för pumastämpeln ännu.

Well..det var allt jag ville säga.

Ska fortsätta lyssna på Michael nu och minnas en stund från i somras som va så lyckad i all den sorgliga glansen som var just då..och tokigheterna som jag kunde orsaka bara genom att va lite spontan och vinfylld.



Fall again


Kommentarer
Postat av: Jenni

Vinfylld kan man alltid vara vännen! In i dimman med dig nästa helg och till sommaren :) Gör det tokiga, det galna och det som får dig att le. Its all about that in the end.

2010-05-09 @ 13:53:17
URL: http://idontdolove.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0