But I need you now..

Ja, hemkommen från en kräftskiva, där jag käkade räkor, svimmade och till slut drabbades av ryggvärken från helvetet.

Min själ mår dåligt och därför ger kroppen upp ? ? ?

Inte vet jag. Läskigt var det iallafall när jag svimmade sittandes på en bänk ätandes räkor, tänkandes:
Men herregud, såhär full är jag ju inte? Å gud jag får en stroke?!

Trodde ju dessutom inte att jag svimmade helt bara att jag var på väg, men T-Boo och de närmaste bordsgrannarna berättade att jag slog i bordskanten och allt. Sjukt konstigt.

Och senare ballade ryggen ur. Tack för den televerket.

Och nu kan jag inte sluta sakna den där Nöten. Han som har noll koll badboll...men som jag ändå någonstans långt därinne bara tycker så bra om...men måste ändå släppa taget om.

Han skrev iallafall att han betett sig som en idiot..det var väl en ganska okej sammanfattning. Det är som det är, och något annat blir det inte. Insikten gör ont...men...ändå inte lika ont som min rygg gör för tillfället.

Så med det...godnatt och sovgott, vem än som behagar läsa mina ord...



It's a quarter after one, I'm a little drunk and I need you now.
I said I wouldn't call but I lost all control and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.



I guess I'd rather hurt than feel nothing at all.




Kommentarer
Postat av: Ammi

Oj, lät inte kul alls det där. Hoppas ryggen blir bra snart. Dina ord om Nöten går rakt genom mig, känner igen mig så jäkla väl. Jag hoppas att du kan klara dig utan honom.. Vet hur sjukt svårt det är men tror ändå man mår bättre i slutändan..



kram

2010-09-05 @ 18:27:35
URL: http://ammizen.blogspot.com
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack för din grymma kommentar, känns härligt att se att det finns röda bloggare där ute också =)

2010-09-07 @ 10:24:54
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0