Tisdag.

Japp, det är tisdag och jag har 4 pass kvar att jobba den här veckan. Nej fan, 5 pass blir det ju. Bara ledig fredag denna veckan. Det är det värsta med jobbet, man är aldrig ledig när man jobbar helg varannan vecka.

Igår lyckades jag iallafall släpa med bakdelen till affären, fick inte riktigt köpt det jag skulle för mitt närminne har lämnat mig för tillfället. Igår lyckades jag åtminstonde dra kortet rätt. I lördags fick kassörskan säga till mig (flera) gånger att magnetremsan ska vara neråt. Det var lite pinsamt faktiskt. Huvudet är lite lätt disträ fortfarande. Tror det behöver hända något ballt nu, nåt som chockerar på ett positivt sätt.

Ringde moderskeppet igår också, när jag ändå va på väg till affären. Oh. Varför får ens mamma en alltid att upptäcka att man är ganska ledsen än? Behöver liksom inte säga så mycket så känner man hur det knyter sig i halsen och man får svårt att andas. Well, det är väl sådana mödrar är.

Nää, nu får jag väl fortsätta med att göra mig i ordning för jobbet, hade ju planer på att laga mat också..nu när jag tittar på klockan känns det ju inte alls som en omöjlighet att hinna med.

Biffar it is.

Känner mig fortfarande konstig. Börjar man bli sjuk? Hope not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0