Going fishin´

Var riktigt skoj att festa till det med kusinen. Det positiva med att bli äldre är att man kommer ikapp i ålder. Hon är tio år äldre än mig, men den skillnaden spelar liksom inte någon roll längre.

Det enda som inte va sådär jättekul var att hon var helt inställd på att hitta ragg åt mig. Jag var inte alls inne på det. Faktum är att jag blir motsatsen till det när någon blir sådär "klart du ska ha ragg". Blir bara pinsamt när folk tittar på en och man känner att man inte duger.

 Nej. Jag blir hellre stött på eller stöter själv, när jag ser nåt intressant lär det märkas liksom.

Har nu packat en resväska full och den andra är snart ful den med, men jag måste ju få med mig saker liksom. Värsta som finns när man är iväg och kommer på att man skulle haft med den klänningen eller de skorna..

Åker imorgon på morgon upp till Syrran och på söndag är det dags: Torsk på Tallin- minus torsken

Ska bli för jäkla nice. Å mobilen stänger jag av, vad behöver jag den i Tallin liksom.

Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ha det nu tok kul!!!!! :)

2010-05-23 @ 11:54:00
Postat av: P

Det var riktigt skoj! :)

2010-05-27 @ 09:49:29
URL: http://justmylifeandbadluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0