Bröllopsklockor ringa..

Idag var det bröllop igen. Och vilket bröllop sen!
Min kära fadder och kusin firade bröllop idag, hon och hennes blivande man gifte sig i allmogestil. Det har varit full rulle precis hela dagen. Så kul!

Nu är jag lite rund under mina fötter och tyvärr redan hemma, hade ju vart störtskönt att få fortsätta hela natten lååååång! Menmen...hade inte med ombyte så jag kunde sovit över hos någon till imorrn. Klädd i 1800talskläder är det inte det roligaste att ta sig hem dagen efter kanske..

And you know what:

Inte en tanke på Nöten; jag har inte velat smsa, jag har inte velat ringa..

Okej, en tanke då...men det var ju bara en tanke om att jag inte tänkt...so give me some cred please.

Ringt till mina underbaraste; de är mig mer kära än livet...ibland önskar jag att jag sa det oftare till dem...men...jag tror de vet.

Livet går rätt bra ändå just nu..intervjun i torsdags satt ju som ett smäck, har lite kvar att ta reda på men....it could be interesting..

Jao...så är de...


Fisken i sjön sover nog nu...
ELLER
vad tror du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0