Telefon ringde...

och jag svarade. Men först gick jag och tog en klunk jäger...för att inte kunna köra någonstans.
Visste ju vad saken skulle gälla liksom. Kom ju två sms först som jag inte svarade på.

Jag....men alltså....snälla....hämta mig.....Jag...jag....jag är ju kär i dig..

What? Ja, jag ifrågasatte ju det rätt skarpt och sen övertalade han mig att åka in till Ingenstans så jag fick prata med T-Boo om det och hon skulle köra. Hur som helst så blev det aldrig av, han gick i däck tydligen.

Och jag?

Jag blev ledsen såklart, skrev att han talade bullshit som vanligt och jag hoppades att han råkar ut för någon som han.

Imorses fick jag ett mess.

Nej det var inget skitsnack, saknade dig men var jättefull. Sorry

Jättefull, no shit sherlock. Hursom har jag frågat om det där med kär också...jag menar har han inte kläckt det på tre år och säger det igår...liiiiiiite svårt att tro på det samtidigt som det känns som en jävligt onödig sak att kläcka bara för att få ligga. Ärlighet räcker rätt långt. Längre faktiskt.

Jag är arg och ledsen på samma gång, snälla släpp mig nu....eller bevisa att det är värt något.




Jag har så svårt att veta om jag ens betyder nåt för Dig
Du spelar nåt slags spel
Och det kan så lätt bli mitt fel
när du ser på "lilla mig"
Och en dag försvinner jag ur dina ögon, som en svår och jobbig grej



Och för övrigt hatar jag ordet sorry, det är ett meningslöst förlåt tycker jag...säg förlåt istället, det betyder något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0