I've been running from everything..

Jag sprang. Cirka 09.45 infann jag mig på elljusspåret och började en 2,5 km lång springtur. Och det börjar snöa på mig! Inte okej! Hursomhelst jag tog mig runt, orkade inte springa hela tiden men det ska jag nog klara så småningom hoppas jag. På fredag tänkte jag ta en runda igen. Om det nu inte blir snö på backen och iskallt igen.

Hade minnsann glömt bort hur det var att springa. Ingen skön känsla just när jag sprang men nu efteråt känner jag mig mer och mer nöjd med min runda. Jag var inte snabbast i världen, men jag tävlar ju faktiskt inte mot någon. Jag vill bara bli mer hälsosam och må bättre.

I'm almost there..

Läste om ett brustet hjärta imorses och jag önskar det fanns något man kunde säga till personen ifråga för att hon inte skulle ge upp hoppet om att finna den där förbannade kärleken. Men jag är inte rätt person för det. Jag ger ju upp hoppet för jämnan liksom. Samtidigt som jag någonstans ändå hoppas.

Det är svårt. Det får vara svårt och man får gråta, vara frustrerad och hata den där kärleken som luras att den kanske, kanske finns där och är på väg att släppa in en. Kärleken är en bov som borde sitta bakom lås och bom tills den lärde sig veta hut. Fast det är väl inte den man ska kasta skit på egentligen, det är de där man faller för som man tror är redo, men inte är det i slutändan..

Hursom så hoppas jag att det mest blir en tillfällig svacka för den här personen.


Kommentarer
Postat av: Jenni

Hejja hejja dig hurtbulle!!! Har oxå varit ute på spåret och även om det är tok jobbigt just då är känslan efteråt såå värd det :) Och resultaten klagar man ju aldrig på.

Men vet du en sak...You can't brake someting that is already broken..." Det blir bra. Det blir fint. Fokus på annat. Jobb. Träning. Jag. Orkar verkligen inte dela med mig längre när det inte uppskattas och bara leks med. Men största kramen till dig! <3

2010-04-21 @ 23:22:45
URL: http://idontdolove.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0