Tappra försök.

Vårjacka. Hur svårt kan det va?

Jag har sökt och jag har letat, jag har klämt och känt, jag har provat och ratat. Det går inte att hitta en vårjacka som sitter bra eller ser ut som jag vill ha den. Allt slutar ovanför naveln. Vad är det för en sorts jacka egentligen? De jackor som inte slutar ovanför naveln går inte på för att jag har för breda axlar eller för tjocka armar. Jag tycker inte att jag är så stor någonsin som jag tycker när jag provar jackor för då är jag tamejtusan the incredible hulk över armarna. Suck.

Kommer iallafall hem till en nystädad lägenhet, man skulle kunna tro att mina hustomtar sköter sig, men icke. Det är jag själv som städat innan jag åkte till staden där jag en gång bodde för att hämta omklackade skor och träffa Herr A för en fika.

Vi avhandlade jobb, vänner, vänners romanser och A avslöjade att han själv ska på dejt på torsdag. Spännande! Oooooh, jag vill också! Eller inte dejt just, men ha någon att tråna efter. Orka tråna efter Nöten jämt liksom, det gör jag ju inte heller nu...men vore nice att va lite sådär pirrig och kär som jag var för tre år sedan då jag ramlade in i den där brinnande ringen av eld. Inte exakt tre år, men i maj så. Tiden går fort när man slösar bort den. Men hej, fick jag chansen skulle jag slösa bort den igen, förmodligen..

Nää, nu ska jag renbädda min fina stora härliga säng!

Adieu!

Kommentarer
Postat av: Jenni

In the burning ring of fire.. sjunga la la laaa



Men duuu är inte dom jackorna kanon som är lite längre nu med skärp runt midjan.. Hm. Kommer inte riktigt på vad dom heter men dom är ju skit snygga! :) Annars får du skaffa dun väst. Funkar alltid. Själv kör jag med skinnjacka..den blir mode sådär vartannat år..så bra köp för sex lax.

Kraaam på dig

2010-04-28 @ 13:44:02
URL: http://idontdolove.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0