Deja vu

Jag har ju tänkt fel...24e är på tisdag inte idag. Men likasågott...blir bättre på tisdag.

I förrgår gillade han min status på fejjan....jaa, och nu inser jag ju att han verkligen vill ha mig i sitt liv...NOT. Inatt smsade han kvart över två och berättade att han gillar min status och att jag har bra musiksmak.

Jag svarade inte förrän imorses, fast att jag visste att jag hade somnat lättare om jag hade svarat där och då. Och förmodligen hade jag fått svar igen och dragit in mig själv i en konversation igen om exakt samma saker som förut.

Jag har nämligen ett svagt minne av att jag citerat ur exakt samma låt förut och fått exakt samma sms innan också.

Nu kan du få mig så lätt av Håkan. Skillnaden från förra gången är väl kanske sådan att, nu kan han inte få mig så lätt. Jag tillåter mig inte luras dit igen. I wont.

Ville han ha mig så hade han sagt vid det här laget att han kommer va 6mil bort några dagar nästa vecka. Men det säger han inte. Dock förvånar det mig inte om jag får fyllesms om det sen, men då är det tamejfan inte upp till mig att lösa att vi ses. Jag vägrar.

Tisdag är Nötens 27-årsdag, jag hoppas att han önskat sig lite vett och sans...tyvärr tror jag inte det. Av mig får han ett sms och inget mer sen.



Unless you tell me you want me.



Men vi vet ju att det aldrig kommer hända.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Vännen du borde skaffa ett substitut! :) Och adda mig på fejjan :) :)

2010-08-23 @ 10:31:46
Postat av: P

Haha..jaa du har förmodligen rätt...men jag jobbar på det...behöver nog komma i från byn tror jag...lite mer att välja på då. :)



Jaa, det får jag la göra dårå! Men hur? :D

Kram!

2010-08-23 @ 11:51:25
URL: http://justmylifeandbadluck.blogg.se/
Postat av: Jenni

Maila mig såklart :)

2010-08-23 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0