Starting up..

Jaha, valandet och kvalandet är lagt på is för tillfället. Eller ja. Jag har valt att säga upp mig i september som tidigast och nu har jag dessutom börjat skicka ut ansökningar.

Två stycken hittills. Någonstans ska man väl börja. Nervpirrande, duger CVt, verkar jag intressant? Syrran stöttar upp på andra sidan skärmen där borta i hemlandet. Och jag tänker hur underbart kul vi skulle haft ikväll, firat att jag äntligen fått tummen ur röven och skickat iväg en jäkla ansökan.

Det hade varit shotsrace och förmodligen slutat med nakenhet och galenskaper. Men nu får man sitta ensam och känna sig nöjd.

Idag hade vi trimdag med jobbet, var riktigt härligt att få ses allihopa, umgås och prata ut om sommaren och framtiden. Snart försvinner ju Perry och Pellets och efter dem försvinner ju antagligen jag. Kommer bli tomt utan grabbarna, man har ju vant sig vid att ha dem där liksom. Men de gör rätt, de vill ju inte va psyksyrror och jag vill inte va kvar här.

Nöten är totalt försvunnen and I aint even looking for him- good for me men lite stött blir jag. Men sväljer det och trippar vidare i livet.

Man kan inte leva på gamla meriter hela livet.

Men Syrran kan man sakna hursomhelst och vartsomhelst!


Keep on running

Kommentarer
Postat av: Jenni



Men gratulerar till dina nya beslut!! :) Söker jobb jag med som en toka..hoppas på att få svar snart lite överallt..

Men hur går det med Nöt-skapet?! Hmpf. Verkar dock som du haft en underbar sommar :)



Kraaaam från mig som är tillbaka i cyberrymden ;)

2010-08-19 @ 12:00:08
URL: http://idontdolove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0