Jaha?

Ett litet ord med så mycket betydelse. Jag felsmsade i lördagsnatt, turligt nog använde jag namn på personen som skulle ha det. Betydelsen hade kunnat bli fruktansvärd annars. Det var Nöten som fick meddelandet nämligen.

Och morgonen efter fick jag: Jaha?
Jag rullade över på sidan och somnade om...det där fick tas om hand när klockan blivit senare på dagen. Kombon och jag festade som aldrig förr i lördags natt. Jag tog och fyllde min kastrull, jag var underbar och älskad av alla.

Det var kul.

Mitt svar på smset?

Jag var full som en kastrull igår. Skickade till fel person. Sorry.

Mer var det inte. Men ack så märkligt.

Annars?

Tja, Idioten har börjat kommentera något grymt mycket på mina statusar och bilder och allt. Mycket irriterande då Idioten är en fullständig idiot. Jag vill inte gärna att någon börjar tro att han skulle va en del i mitt liv. Det vore....Urk!

Kombon är här, jag har semester och börjar inte jobba förrän på lördag igen. Imorgon ska jag hämta min bil.

Livet är inte så värst komplicerat just nu. Men jag är lite strulig i huvudet. Jag messade ju med Spader i helgen också...och nu verkar vi inte höras...Jag vet inte hur jag ska tolka detta, men jag kan tänka mig hur han tolkat mig. Vilket egentligen inte gör något, men ändå.

Ja..undrar om man gör såhär mot sig själv undermedvetet, för att ingen annan ska få chans att göra det medvetet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0