Keeping cool..

at least I'm trying..

Blev kallad Sötgurka i tisdags. Och visst blev jag glad och så, för det var så tyst ett tag. Men..inte så att jag slänger mig in i en jakt på det som inte går att uppnå. Kanske var det ändå bokslut i Borlänge?

Whatever!

Imorgon kommer hela gänget hit. Igår fick jag kanske ett av världens mest behövliga sms just när jag kände mig som mest bedrövad över jobb och tillvaro...Syrran kommer imorrn! Vi kommer festa the ass off oss. Vi behöver det. Jag behöver det. Och nu har jag både T-Boo och Syrran vid min sida imorgon, inget kan gå fel då...väl?

Å de andra finingarna, det kommer bli gött de här. Jag känner det. Jobba först, festa sen!

Å jag ska inte inte inte: smsa, ringa eller msna till Nöten..

Om nu bara det fina vädret kunde komma tillbaka också så vore väl lyckan nästintill gjord. Jaja, man kan inte få allt- vissa dagar får man inget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0