Shame on me..

Jupp. Igår hände det igen. Inte lika illa kanske, men på något sätt känner jag mig mer skamfylld än någonsin.

Jag var ute igen, här i byn. Och är man ute i byn, då blir det liksom aldrig lite dryck utan det blir mycket. Mycket mer än man tänkt. Och när man inte får svar på sms, då skickar man till nån annan. Och sen skäms man.

Och sen blir man lite nöjd när man iallafall får svar, men sen blir det konstigt och man somnar på soffan.

Och idag har jag gått i någon sorts känslomässig limbo och allt jag sett på tv har fått mig att gråta och hjärtat värker för jag saknar och jag vet inte varför men det känns som att jag gjort det här förut? Alltihop.

Men jag kanske inbillar mig.

Jag kanske borde bli nykterist istället. Eller bli av med min telefon när jag ska ut..

Kan inte någon bara rädda mig från mig själv och den här byn?


I got to get out of this place

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0