First day of summer?

Is it?

Är det sommar nu? Jag hoppas det, jag hoppas värmen kommer nu och aldrig lämnar...Eller ja, när sommaren är slut kan den väl sakta men säkert få tyna bort.

Längtar till semestern nu. Ska bli så härligt med ledigt. Slippa tänka. Slippa tjatet. Slippa chefen.

Igår bet jag mig i tungan, tyvärr hade ord redan börjat ramla ut, men det var ingen som hörde. Fast chefen, hörde nog att det var riktat till henne. Och kanske var det fegt av mig att inte säga det rakt ut, men ärligt talat jag orkar inte ta en diskussion med henne. Det går inte att diskutera med en idiot, jag har lärt mig det sen tidigare. Hur rätt man än har så kan man inte vinna.

Jag tycker bara att hon är en sån hycklare, hon får va arg, irriterad och låta som en megabitch- för det är ju så de är där hon kommer ifrån, men om någon är likadan mot henne- då är de hemska. Vad är det för logik?
Dessutom så var det ju en utbildningsgrej som faktiskt är viktig för vårt jobb. Men allt som gäller henne går ju först.

Usch. Har så svårt för såna människor, egoister.

Hon hör inte hemma som chef för ett omvårdnadslag, hon vet inte vad det handlar om. Hon ser bara prestige. Men påtalar hela tiden att hon är en så himla bra människokännare. Bah!

Jag brukade älska den där arbetsplatsen...

I don't feel the love anymore...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0