Kärleken, den kärleken.

Såg precis lite på reprisen från det stora bröllopet i lördags. Kunde ju inte se så mycket i lördags eftersom det var fest då. Och herregud, tårarna bara sprutar. Så vackert! Det syntes verkligen hur mycket kärlek som fanns i luften där. Och Prinsens tal, oh my god!

Fick faktiskt ett fint sms på natten där om hans tal, att ögon hade blötts upp. Nu förstår jag varför. Nöten kände sig som en kärring, men jag tycker inte det. Det var fint att höra faktiskt. 

Prins Daniel och Kronprinsessan älskar varandra, det syns verkligen. 

Hoppas jag får uppleva sån kärlek också en dag. Det vore något det.

Nu har min semester börjat och jag känner mig så nöjd! Det känns underbart att inte behöva tvinga sig upp på morgonen eller bli sur på eftermiddagen för att man måste va på jobbet. Hoppas tiden går långsamt.

Nästa vecka är det festivaaaal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0