Rätta till allting dom gjort..

Mot dig.

Känner mig plötsligt så nere. Vet inte varför riktigt, för det har inte hänt något särskilt.

Kanske där problemet ligger, det har inte hänt något. Men hur ska något hända här?

Nää. Jag har ett långt inlägg i mitt huvud men idag vill orden inte riktigt fram genom fingertopparna. Känner bara trötthet och enstaka tårar letar sig fram över min kind. Tårar som jag inte vet varför de faller. Det är väl något som måste ut.

Jag är ju den typen. Typen som inte kan va glad hela tiden utan måste ha nåt mer. Utan att veta vad jag vill ha.

Jag längtar hela tiden efter saker, efter människor. Svunna tider och gamla minnen är allt jag har i de lägena. Jag tappar tron om att det kommer finnas något ännu bättre längre fram, för jag vet inte alls hur man hittar det.

Kanske genom att inte leta.

Men isåfall borde det väl finnas här nu?


Low on fuel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0