I had some fine wine.

I helgen gick det vilt till. Min kropp är både brännmärkt och blåmärkt. Vet inte riktigt hur det har gått till, men kul hade jag iallafall.

Lyckades såklart både fyllesmsa, vilket såklart lämnar spår, och fylleringa och tala in på mobilsvar, vilket är dumt eftersom jag inte alls vet vad jag har sagt.

Var tydligen snäll påstås det iallafall.

Ja, vad ska man säga. Badtunna och rödvin får igång en rätt så bra iallafall. Fick fotmassage, trevligt sällskap och erbjudanden om saker jag inte alls var intresserad av. Grät en skvätt och skrattade mest.

Livet på en pinne.

Idag är det världens bästa Syrrans dag- 25 bast. Kan inte tro det. Jag hoppas det blir en underbar dag för henne och hoppas tiden går fort till nästa vecka och helg! Då blir det kalajsande här! SKOJ!



Något har förändrats, men jag kan inte sätta fingret på vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0