Most of all.

Det jag saknar mest är att få ligga på hans arm, bli nypt eller biten på morgonkvisten, att kramas och sakta tända den där lusten som ständigt finns där...

Jag har precis tittat på Twilight, förmodligen bland de sista i världen som sett den filmen. Den var okej, men jag förstår inte what all fuss is about. När jag var liten drömde jag jämt om vampyrer, en gång var det en av mina storebröder som hade blivit vampyr och skulle äta hela familjen. Jag sov hos mamma och pappa hela den veckan tror jag. Utan att berätta varför. Man vill ju inte avslöja sin bror liksom.

Är fortfarande sjuk, vilket är sjukt jobbigt. Är väl därför jag lyckats se filmen med. Har haft den på datorn sen i somras tror jag.

Igår kväll pratade jag med Nöten, det är liksom av och på hela tiden. Jag vet inte vad jag ska tänka om det riktigt, nu känns det ju som att jag inte behöver flippa ut om jag inte hör något men samtidigt är det ju irriterande att inte höra något när man hört av sig..

Kanske...

Kanske ska man bara ta en sista spontanresa uppåt och få sakerna ur världen...

Kanske borde jag bara lägga mig och sova nu..och hosta av mig..


Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Jenni



BAH..Twilight filmen måste vara millenniets sämsta film ^^ Så kass. Så kass. :)

Krya på dig kära P. Och varför ska du plåga dig själv med att åka till Herr Nöt? Vill han nåt kan väl han åka ner till dig :) jo jo jag vet lättare sagt än gjort..men lite pepp till dig ändå!! Ha en fin dag trots sjukan. Kram

2010-03-25 @ 05:15:11
URL: http://idontdolove.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0