SMSåhej..

Dåså.

Gjort slag i saken och skickat till Nöten att vad hans problem än må vara, vill han inte höras mer är det okej med mig. Inte ett dugg bittert sms, bara ett klargörande över att det känns trist att inte få svar men att det var trevligt att han kom ihåg min födelsedag iallafall. Såpp. Lät några tårar falla med, men det var bara lite virus som ville ut.

Done and done.

Nu ska jag bara bli frisk också så ska jag springa ut i våren och leta vårkänslor med tillhörande pussar sen.

Hoppas att vi kan vara vänner, men jag räknar inte längre med det. Nöten är Nöten, svår att förstå sig på. Och det skulle inte förvåna mig om han undviker mig för att han har något stort att berätta runt hörnet. Det- vore bara fegt. Jag kan ta det om det är en ny tjej eller whatever på gång, det som är jobbigt är att spekulera om vad som pågår. Sanningen gör ont en stund, men mina fantasier och tankar orsakar sår som i slutändan förstör nåt som skulle kunnat va en fin fortsatt vänskap.

Jaa, nu ska jag försöka att inte gråta över den spillda mjölken..det finns mer mjölk att handla därute, bara man går till rätt affär så får man en liter med bra hållbarhet också.

Konstig metafor där, jag är nog törstig.

Doktorn sjukskrev mig veckan ut förresten, det är en rejäl virusinfektion jag dragit på mig, men när veckan är slut..då ska jag nog va av med den. Sen är det dags för det riktiga livet igen. Can't wait!




Kul förresten att få reda på att folk läser här, jag blir lika förvånad varje gång..men mest glad.



Det var rätt som du sa, det är du inte jag 


Kommentarer
Postat av: Jenni

stoooor KRAM

2010-03-31 @ 22:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0