Att va tokig.

Den här dagen satte jag ribban redan kl 9 imorses. En diskussion fördes om mat och "tanterna" sa att när de va små fick de minnsann äta upp maten även om det smakade blä.

Å så sa Hjortfoten att hon minnsann fick leka med kottar när hon va liten och suga på dem om hon var hungrig. Jaa, jag behöver väl knappast säga vad som kom ut ur min mun då.

-Så du snaskade kotte redan då du?

Gapflabb utbröt och så var den ribban satt för resten av dagen.

En riktigt kul dag faktiskt, såna dagar man önskar var lite fler eller mer. Kanske är resterna från helgen som sitter kvar i sinnet. Kanske bara är jag som va lite mer kokt i skit än vanligt. Kanske bara trötthet.

Vet iallafall att jag är trött nu, skönt trött efter träning för några timmar sen. Skönt frusen med. Sådär som man vet att en dusch i värmen skulle göra susen, typiskt att man har kallhyra nu när man inte har nåt annat att värma sig med.

Syrran var lite low on fuel igår, jag hoppas hon bränslar på sig. Är svårt att trösta på håll ibland, men jag antar att det mest handlade om att få av sig lite. Tallin snart. Damn, ser framemot detta så jag dör (nä, överlever).

Och så något som gör ont.

Småtrollen kommer kanske inte finnas kvar i mitt liv. Socialens utredning är helt fucked up. Jag kommer aldrig lita på rättsväsendet om den där bitchen får ensam vårdnad om dem. Då är de borta ur mitt liv.

Jag önskar att hon dör.

Får inte säga såna saker men, mellan henne och småtroll vinner småtroll lätt. Särskilt som småtroll kommer bli bortskämda fruktansvärda sketungar om uppfostran ska ligga hos henne. Fan.



See ya!


Kommentarer
Postat av: Jenni



Skönt att vara igång med träning :) Skönt med bra dagar på jobb! Skönt med vår! Skönt att det flyter på :)

2010-05-06 @ 12:21:06
URL: http://idontdolove.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0