Du har inte en aning

att jag tänker på dig precis just nu

Igår hade jag ledigt. Var och tog ut tandbryggan, fick en kass protes och kände mig så väldigt, väldigt ensam. Det positiva är dock att jag fick både kök och toalett städad.

Snön ligger tät på marken och det verkar som att vi går ännu en kall vinter till mötes, jag gillar vintern och jag gillar snön...dock hoppas jag på att den inte blir så evinnerligt lång. Det är inget kul att frysa ensam.

Men vi får hoppas på att det blir en lagom vinter, det vore det bästa.

Hade Syrran vart här så hade vi sprungit i snöhögar om kvällarna och kommit in och druckit varma drycker, kanske hade vi haft oss en glöggkväll som slutat i att vi värmde allt med alkohol i och drack det som glögg och fick alla de ljuva ideérna som bara vi kunde få. 

Jag hoppas att vi åtminstone ses snart.

Snart ska jag dra iväg och simma, före jobbet.

Man måste sysselsätta sig, man hinner inte känna av sin ensamhet lika väl då..




Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tycker det är en normal till ganska rymlig..inte supertajt.

2010-11-10 @ 23:20:07
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja då kan du ju till och med prova den på plats i så fall innan du bestämmer dig för ett köp av jackan =)

2010-11-11 @ 21:24:34
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det är helt ok med mig =)

2010-11-11 @ 23:42:12
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0