Högre!

Det går bättre och bättre för varje dag. Munnen gör inte alls lika ont längre, börjar vänja mig vid att vara framtandslös. Det jag saknar mest är väl att kunna tugga ordentligt, blir mest flytande och lättuggad föda just nu. Men hey, funkar det med.

Kommit igång bra med träningen också. Känns fint det också. Idag är jag ledig, har inget direkt inbokat, kanske ska dra en sväng med dammsugarn och sticka till återvinningen med plast och sånt. Miljövänlig kan man ju va emellanåt iallafall.

Det här är också veckan som jag bokade in en helg i Stockholm med Syrran! Nästa helg närmare bestämt. Tror ingen är gladare än jag för det! Ska bli så enormt roligt! Undrar om vi kan dricka lite glögg då också...

Ska plocka stygnen på onsdagen innan, så förhoppningsvis får jag använda den dåliga protesen igen, annars får väl stockholmarna se mig tandlös helt enkelt.

På jobbet säger de att jag är hemskans söt, som ett litet troll. Troll gillar jag ju så...jag är väl lite söt då.

Jag vill säga så mycket men idag blir det bara sörja känns det som.


Ledsen över hur det blivit, men accepterar och går vidare..Life's too short..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0