Never let it go again

Jag är tillbaka på banan. Har inte funnits på banan på mycket länge, inte tillgänglig för någon annan. Mina tankar upptogs ständigt av Nöten, om jag var ute kunde jag bli knasfull och vara tvungen att höra hans röst, få han att veta att jag tänkte på han.

Sömnlösa nätter har jag spenderat med att undra vad han gör, sömnlösa nätter har jag fått övertyga mig själv att det inte är någon idé att höra av sig, inte ens i nyktert tillstånd...

Inte för att jag alltid velat ha honom som förut, ibland för att jag saknat han som vän...Ibland för att jag tänkt att vi kunde vara vänner.

Men det kan vi ju inte...Det ligger inte för oss.

Hade han velat det hade han ju dessutom kämpat för det, jag vill inte vara den som kämpar längre.

Så, nu har jag börjat flörta...och det går förvånansvärt lätt nu...efter förra helgen så är det som att jag vaknat till liv; typiskt då att tandbryggan ska bort, implantat ska in och jag ska gå tandlös i två veckor...blir inget IRLflörtande då inte..

Men jag har fått lusten tillbaka, både på ett och annat sätt...har man förlorat lusten, då vet man hur det känns...allt blir meningslöst och blasé...så känns det inte längre..och jag låter mig översköljas av komplimanger och spelar spelet..

Men...

Mitt hjärta...där kommer ingen in...inte utan verktyg, diverse lösenord och sprängmedel..


I'll never let it go again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0