Can't be what I'm not

Jag tänker på det här med att gå vidare. Lämna saker bakom sig. Eller personer snarare.

Jag är inte så bra på det, jag är inte så bra på att lämna något bakom mig. För mig är det lika svårt att överge som det är att bli övergiven. Fast vissa personer och saker är förstås lättare än andra att släppa, det handlar väl om hur djupt under skinnet de har gått kanske.

Iallafall. Jag hade en mening med det här från början, men nu vet jag inte riktigt om jag lyckas få ner den tanken. Mina tankar är så många nu så jag får liksom bara tag i dem en kort stund innan de ersätts av helt andra tankar.

Jag är iallafall glad över att jag lyckades tänka klart en kort stund där i lördags natt, för om man ska ersätta något med något annat då ska man se till att man gör det med något man vill ersätta det med..

Annars blir det liksom bara bakslag av det.


Så tror iallafall jag.

Men det är ju jag det.



Ligger på sängen och tänker: tänk på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0