Falla pladask och bli förförd av en fluga?

Helgen har vart en riktig käftsmäll med roligt! Töserna som man kan likna vid Piff och Puff är riktiga små skrattbomber. L-Snuttan verkade nöjd med sin present och Grapen förväxlade mitt bröst med en fluga.

Lite dåligt av oss att det inte blev massor med fest efter lördagskvällens show, men man börjar ju bli på ålderns höst. Ladies Night var riktigt kul faktiskt. Kanske något föråldrat av en att sitta och skrika över grabbar som showar, men hey man är väl kvinna med hormoner?
Skönt att veta att man fortfarande kan reagera över snygga karlar...

Annars igår tyckte jag visst att det var läge att falla platt pannkaka mitt på stan; kom undan med lite skrapsår och massor med skam. Petade en kvinna i baken när jag föll. Som tur va slapp jag ju slå mig illa iallafall.

Well, nu är det snart ny vecka. Börjar med en ledig måndag och det gör inte ont alls faktiskt. Då ska jag ta tag i tvätt och städ av hela lägenheten, ska dessutom tvinga mig ut på en promenad och ringa lite om Norge.

Planer, planer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0